به گزارش ایرنا، سه کتاب «آتش سوزی» با محوریت بررسی پدیده آتش سوزی در منابع طبیعی، «صفر تا سبز» حاوی 100 نکته برای ساکنان زمین و کتاب «ریزگرد» بررسی پدیده ریزگرد در این مراسم رونمایی شد.
برگزاری سخنرانی های تخصصی با حضور اساتیدی از دانشگاه تهران، دانشگاه شهرکرد و رئیس مرکز ملی خشکسالی و مدیریت بحران از دیگر برنامه های این کنفرانس 2 روزه است.
در این سخنرانی های تخصصی موضوعاتی از قبیل لزوم بازنگری در روابط هیدرولوژیک در دوران تغییر اقلیم، نقش تغییرات هیدرولوژی در انتقال آب بین حوضه ای با تمرکز بر 2 حوزه کارون و زاینده رود و تحلیلی بر تغییر اقلیم و خشکسالی در چهارمحال و بختیاری بررسی می شود.
همچنین سه کارگاه تخصصی با عنوانهای «استحصال منابع آب جوی به کمک فناوری باروری ابرها، «هیدرولوژی ایزوتوپی» و «کاربرد GIS در هیدرولوژی و معرفی نرم افزارالحاقی GeoHMS در این رویداد علمی برگزار می شود.
این کنفرانس به همت انجمن علمی هیدرولوژی ایران و با همکاری دانشگاه تهران، مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، پایگاه استنادی جهان اسلام، استانداری چهارمحال و بختیاری، شرکت آب منطقه ای، اداره کل منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، شرکت آب منطقه ای و آب و فاضلاب و سازمان محیط زیست استان روزهای 20 و 21 تیرماه در دانشگاه شهرکرد برگزار می شود.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.