به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی فرمانداری شهرکرد، حمید ملکپور دهکردی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی این شهرستان افزود: در راستای تحقق توسعه اقتصاد مقاومتی به طرح هایی که منجر به تولید و اشتغال شود، تسهیلات لازم اعطا می شود.
وی ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به دستگاه های اجرایی و انجام مراحل مورد نظر معرفی نامه دریافت و از تسهیلات بهره مند شوند.
ملکپور دهکردی تصریح کرد: علاوه بر این امسال اعتبارات توسعه اقتصادی در نظر گرفته شده که با اهتمام استاندار از طریق کمک های فنی و اعتباری بخشی از سودهای بانکی به شبکه های بانکی پرداخت می شود تا درصد سود تسهیلات کاهش یابد.
فرماندار شهرستان شهرکرد همچنین در نشست مدیریت پسماند با اشاره به اجرای طرح تفکیک زباله از مبدا در شهرکرد افزود: مجری طرح موظف به اجرای مصوبات و موارد مشخص شده برای اجرای هر چه بهتر طرح است.
ملکپور دهکردی ادامه داد: دوره‌ گردها و کسانی که در گذشته اقدام به جمع ‌آوری پسماندها می ‌کردند، می‌توانند با مراجعه به مجری طرح شناسنامه ‌دار شوند و تحت نظارت این شرکت به صورت قانونی فعالیت کنند.
وی با بیان اینکه با متخلفان برابر با قانون برخورد می‌شود، بیان کرد: نیروی انتظامی با افرادی که بدون مجوز فعالیت می‌کنند، برخورد قانونی می‌کند.
دریافت کننده: خاطره حسین زاده**انتشار: جهانبخش صفری
7363/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.