به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای هماهنگی بانک های استان قم در سالن امام جواد(ع) استانداری افزود: سیستم بانکی کشور بازوی حمایتی دولت برای جذب سرمایه گذاران است.
وی با اشاره به ضرورت همکاری همه جانبه مدیران با بخش خصوصی، اضافه کرد: لازم است تا برای افزایش تولید و اشتغال با کارشناسی لازم و اهلیت سنجی سرمایه گذاران، مبادرت به ارائه خدمات و تسهیلات شود.
وی با بیان نقش مهم توسعه اقتصاد خرد و خود اشتغالی در معیشت خانواده ها و توسعه تولید و اقتصاد، بیان کرد: مدیران با هدف مساعدت به تولید و سرمایه گذاری، تلاش مضاعفی در این راستا داشته باشند.
صادقی با تاکید بر لزوم برنامه ریزی و مدیریت دستگاه های اجرایی و نهادها، با دیدگاه فرابخشی و کلان، ادامه داد: ابلاغ بخش نامه ها و دستورالعمل های کاری در سال جاری با هدف انعطاف قانونی و تسهیل در سرمایه گذاری و توسعه اشتغال صورت گیرد.
در ابتدای این جلسه دبیر شورای هماهنگی بانک های قم و مدیران شعب بانک های استان به بیان گزارشی از عملکرد خود در زمینه جذب منابع و ارائه تسهیلات و نیز برنامه ریزی برای سال جاری ارائه دادند.
شورای هماهنگی بانک ها متشکل از مدیران 16 بانک دولتی و نیمه دولتی است.
/2085/ 1175 تنظیم کننده: سمیه حیدری ** انتشاردهنده: رضا علیمحمدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.