حسام شیرازه محبت روز یکشنبه در دومین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های آذربایجان غربی افزود: این روابط عمومی ها با عملکرد ضعیف خود موجب خلل در اطلاع رسانی عملکرد دولت می شوند.
وی اظهار کرد: روابط عمومی ها نباید از ظرفیت فضای مجازی غافل شوند و با استفاده از ابزارهای جدید اطلاع رسانی به ویژه شبکه های اجتماعی در راستای تبلیغ و ارائه اقدامات انجام شده در دولت برای مردم اقدام کنند.
وی اضافه کرد: ایجاد فضای امید، نشاط و شادابی در جامعه از اولویت ها و برنامه های کاری روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان است و امیدواریم در سال جدید روابط عمومی های آذربایجان غربی در این زمینه برنامه های مناسبی اجرا کنند.
وی بیان کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و توصیه ها و دستورات معظم له در حوزه اقتصاد مقاومتی، اقدامات خوبی در استان در این حوزه انجام شده که امیدواریم روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در این زمینه و همچنین آگاه سازی مردم از اقدامات انجام شده فعالیت بیشتری داشته باشند.
به گزارش ایرنا، در ادامه این جلسه از ندا عبدی مدیر سابق روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه استان تجلیل و کامران نوری به عنوان عضو اصلی هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان منصوب شد.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.