به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبد الرحیم نجف قلی زاده سرایی روز دوشنبه در دیدار با مسئول خبرگزاری جمهوری اسلامی در آذربایجان غربی افزود: در این استان ظرفیت های بسیاری برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی وجود دارد که می توان با بهره گیری از این امکانات زمینه اشتغال بسیار مطلوبی را برای تمام اقشار فراهم کرد.
وی بیان کرد: در زمینه تولید محصولات و فراورده های کشاورزی، داروهای گیاهی، عسل و فراورده های آن و سایر فعالیت های اقتصادی و مشاغل خانگی اقدامات انجام شده بسیاری وجود دارد که قابلیت انعکاس دارد.
معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه شهدا آذربایجان غربی نیز در این دیدار گفت: بسیج سازندگی در استان ظرفیتی بی نظیر است که همه اقشار مردم و بسیجیان را در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی راهنمایی می کند.
سرهنگ پاسدار حسین قریب زاد اظهار کرد: هم اکنون با اعطای تسهیلات کم بهره به متقاضیان کار آفرینی گامهای مهمی برداشته شده است که می توان با تعامل میان رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی در این زمینه و جذب افراد به ایجاد مشاغل خانگی اقدام کرد.
علیرضا فولادی، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در آذربایجان غربی نیز در این دیدار با بیان اینکه تلاش در راستای تحقق مطالبات رهبری وظیفه همگانی است، نسبت به آمادگی این نهاد در انعکاس اخبار سپاه شهدا و تولید محتوا در زمینه اقتصاد مقاومتی اعلام آمادگی کرد.
به گزارش ایرنا در آذربایجان غربی در طی سه سال گذشته برای 15 هزار نفر در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال شده است.
7125/3072 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.