به گزارش ایرنا، در پیام روز چهارشنبه قاسم سلیمانی دشتکی که به ایرنا ارسال شد، آمده است: امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و یا اجرایی، بلکه به عنوان سامانه ای مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقا و پیشرفت سازمان ها جایگاه ویژه ای دارد و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس مطلوب نمی یابد.
وی ادامه داد: روابط عمومی می تواند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' نامگذاری شده است، با جاری کردن روح روابط عمومی در دستگاه های اجرایی زمینه تجلی این نام را در سراسر کشور فراهم کند.
سلیمانی در بخش دیگری از این پیام آورده است: روز روابط عمومی و ارتباطات فرصتی است تا همگی بتوانند برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضور مدیرانی دانا محور و تحول طلب و با رعایت اخلاق حرفه ای و بها دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات تلاش و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی تثبیت کنند.
وی در خاتمه عنوان کرد: این روز را به تمامی مشعل داران فروزان توسعه ارتباطات و زمینه سازان هم افزایی، هم اندیشی، همسویی، همنوایی، همگرایی و با ابتکار و امید، قانونمند، هدفمند و هوشمند، با صداقت، شجاعت، امانت و حافظان مصالح دستگاه های اجرایی و منافع همگان تبریک می گویم.
27 اردیبهشت در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران به نام روز روابط عمومی و ارتباطات نامگذاری شده است.
دریافت کننده: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.