به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، متن کامل پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح ذیل است:
امروزه روابط عمومی نه به عنوان یک سامانه تشریفاتی و حتی اجرایی بلکه به عنوان سامانه ای مشورتی و مدیریتی و به عنوان عنصر اصلی در ارتقاء و پیشرفت سازمان ها جایگاه ویژه ای داشته و بدون روابط عمومی هیچ فعالیتی انعکاس مطلوب نمی یابد.


در روزگار کنونی روابط عمومی ابزار دست مدیریت نیست بلکه فلسفه مدیریت بوده و در صورت ناکارآمدی باعث فرسودگی در مدیریت خواهد شد.


روابط عمومی می تواند در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" نامگذاری شده با جاری کردن روح روابط عمومی در دستگاه های اجرایی زمینه تجلی این نام را در سراسر کشور فراهم کند.


۲۷ اردیبهشت روز روابط عمومی و ارتباطات فرصتی است تا همگی بتوانند برای توسعه ارتباطات اجتماعی و غنای معنوی و ارزشی این حرفه ارزشمند با تقویت حضور مدیرانی دانامحور و تحول طلب رعایت اخلاق حرفه ای در عملکرد خود و بهاء دادن روز افزون به نظام آزاد ارتباطات و اطلاعات تلاش و جایگاه این حرفه را در جامعه آرمان خواه و اسلامی تثبیت کنند.


این روز شکوهمند و فرهمند را به تمامی مشعل داران فروزان توسعه ارتباطات و زمینه سازان هم افزایی، هم اندیشی، هم سویی، هم نوایی، هم گرایی و با ابتکار و امید، قانونمند، هدفمند و هوشمند، با صداقت، شجاعت، امانت و حافظان مصالح دستگاه های اجرایی و منافع همگان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم بتوانند در تمامی عرصه ها و صحنه ها موفق و پیروز باشند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 649560
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.