به گزارش ایرنا، سید نعیم امامی روز چهارشنبه در نشست هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در نشست های سال گذشته با ایدرو 8 فرصت سرمایه گذاری صنعت و معدن به سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران معرفی شد که این سازمان در طرح های صنعتی مشارکت 49 درصدی و بخش بخصوصی 51 درصدی خواهد داشت.
به گفته وی، براساس آخرین تفاهم های انجام شده با ایدرو، اولویت انجام سرمایه گذاری در طرح تولیدی کمپرسور کولر خودرو است که تا نیمه خرداد امسال تصمیم گیری ها نهایی و مصوب می شود.
امامی با بیان اینکه هم اینک تنها یک واحد تولید کمپرسور کولر خودرو در کشور و در استان البرز فعال است، تصریح کرد: مطابق برآوردهای انجام شده این طرح تولیدی برای بیش از 300 نفر اشتغالزایی و با سرمایه گذاری یکهزار و 500 میلیارد ریال انجام می شود.
وی همچنین از همکاری و مشارکت بخش خصوصی برای انجام طرح های پتروشیمی بروجن، پالایشگاه، واحد پخت دولومیت، پلی اتیلن سنگین و سیمان پارسیان در این استان خبر داد.
بنابراین گزارش اعضای کمیته هماهنگی امور اقتصادی چهارمحال و بختیاری در این نشست مشکلات اجرای طرح دهکده گردشگری در سامان، شهرک شیدا، طرح جامع گردشگری استان و طرح های اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی را بررسی کردند.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار:جهانبخش صفری
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.