به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، قاسم سلیمانی ظهر امروز در بازدید از پروژه انتقال آب بن ـ بروجن اظهار داشت: سال گذشته برای اجرای این پروژه 193 میلیارد تومان از منابع مختلف ملی و استانی اختصاص یافت که امسال نیز 60 میلیارد تومان بودجه برای آن در نظر گفته شده ضمن اینکه تاکنون 45 میلیارد تومان نیز هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون 39 کیلومتر لوله‌گذاری انجام و 4 کیلومتر نیز در دست اجراست، افزود: پیمانکار و مسئولان مرتبط با این پروژه باید روند اجرای لوله‌گذاری پروژه را با سرعت بیشتری ادامه دهند چرا که تا پایان سال جاری باید توسط این خط انتقال آبرسانی طول مسیر آن انجام شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به رفع مشکلات اداری و مالی پروژه انتقال آب بن ـ بروجن بیان کرد: محل تصفیه خانه پروژه آماده و خاکبرداری آن انجام شده که تا هفته دولت باید ایستگاه پمپاژ پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

سلیمانی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای هر چه سریعتر مراحل اجرایی پروژه و اتمام آن مشکلات اداری و مالی پروژه اعلام تا برای حل آن‌ها راهکارهای مناسب ارائه شود.

وی تصریح کرد: با بهره‌برداری از پروژه انتقال آب بن ـ بروجن بیش از 460 هزار نفر از ساکنان شهرها و روستاهای طول مسیر پروژه از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار می‌شوند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 618729
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.