به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در دیدار از طرح انتقال آب بن – بروجن تاکید کرد: به منظور تحقق وعده رئیس جمهوری در سفر به چهارمحال و بختیاری و براساس قول مسئولان شرکت آب منطقه ای استان این طرح تا آخر امسال بهره برداری می شود.
وی افزود: با توجه به تدابیر اندیشیده شده از سوی مسئولان چهارمحال و بختیاری تا هفته دولت امسال سه ایستگاه پمپاژ با ظرفیت 600 لیتر بر ثانیه برابر یک سوم ظرفیت این پروژه بهره برداری خواهد شد.
سلیمانی دشتکی تصریح کرد: در سال 1395 برای اجرای پروژه انتقال آب بن – بروجن یکهزار و 930 میلیارد ریال اعتبار اختصاص پیدا کرد.
وی یادآور شد: از این مبلغ 600 میلیارد ریال ردیف اعتباری، 700 میلیارد اعتبار برای خرید لوله و 630 میلیارد ریال اسناد خزانه است.
استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به منظور تکمیل و بهره برداری از این پروژه در سال آینده 600 میلیارد ریال پیش بینی شده است.
وی گفت: در سال گذشته برای اجرای طرح انتقال آب بن – بروجن 400 میلیارد ریال اعتبار ملی اختصاص یافت.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: دولت کسری احتمالی بودجه ریالی برای اجرای این پروژه را تعهد کرده است.
وی افزود: همزمان با اجرای مراحل مختلف اجرای پروژه انتقال آب بن – بروجن باید راه اندازی تصفیه خانه های طرح در دستور کار قرار گیرد.
با بهره برداری پروژه انتقال آب بن – بروجن افزون بر 460 هزار نفر از جمعیت چهارمحال و بختیاری از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی برخوردار می شوند.
در بازدید استاندار چهارمحال و بختیاری از روند اجرای پروژه انتقال آب بن – بروجن فرماندارن شهرستان های شهرکرد، بروجن و بن و تعدادی از مسئولان دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی** انتشار دهنده :
7362/2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.