قاسم سلیمانی دشتکی در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری افزود درحالی که برخی از رسانه ها نسبت به بیان عملکرد خدمات دولت در استان لطفی  می کنند، اما باید گفت که دولتمردان تمام تلاش خود را در خدمت رسانی به مردم به کار گرفته اند که جای قدردانی دارد.

به گفته وی : مدیران در اطلاع رسانی خدمات دولت اهتمام بیشتری برای آگاهی مردم انجام دهند و از غوغاسالاری ها در جامعه هم نهراسند.


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست با ارائه گزارشی از عملکرد این سازمان در حوزه اشتغالزایی افزود: این اداره کل متعهد به ایجاد 968 شغل در سال جاری بوده که تاکنون 167.4 درصد این برنامه را محقق کرده است.


بهمن عسگری سوادجانی افزود: استانداردسازی 11 هتل، ایجاد 39 خانه مسافر، مرمت و بازسازی خانه ها و حمام های تاریخی، توسعه کارگاه های تولید صنایع دستی در مناطق مختلف شهری و روستایی، توسعه باغات گردشگری از جمله اقدامات انجام گرفته در سال جاری است که منجر به اشتغالزایی برای 968 نفر در استان شده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست اظهار کرد: از مهمترین فعالیت های کمیته امداد ارائه تسهیلات اشتغالزایی و خودکفا کردن خانواده های تحت حمایت این نهاد است.


علی ملک پور از ایجاد 558 شغل ویژه جمعیت تحت پوشش این نهاد در استان خبر داد و گفت: امسال از محل منابع کمیته امداد 78 میلیارد ریال و از محل منابع بانکی 143 میلیارد ریال به متقاضیان تسهیلات اشتغالزایی اعطا شده است.


وی، توانمندسازی خانوارهای تحت پوشش را از مهمترین سیاست های این نهاد اعلام کرد و افزود: تلاش ما بر این است تا با اجرای برنامه های فرهنگی و اعطای تسهیلات اشتغالزایی تا پاپان سال یک هزار و 500 خانوار تحت پوشش در استان توانمند شوند.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 610768
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.