به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز شنبه در نخستین شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سال جاری تاکید کرد: مسئولان دبیرخانه شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بایستی برای اجرای مصوبات این شورا تلاش و جدیت بیشتری داشته باشند.
وی گفت: اجرایی نشدن برخی مصوبات باعث کندی در روند توسعه استان شده است که در این راستا همکاری تمامی مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی را می طلبد.
رئیس شورای آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: به همین منظور نشست های تخصصی با دستگاه های اجرایی مربوطه در این حوزه برگزار و راهکارهای تسریع در روند اجرای پروژه های 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بررسی کارشناسی شده است.
وی با اشاره به محقق نشدن تعهد مدیران بانک های صادرات و ملی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به منظور مدرسه سازی از سوی خیران گفت: مدیران استان موظفند تعهدات را تا زمان اجرایی شدن پیگیری کنند.
سلیمانی دشتکی تاکید کرد: واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی و فروش اموال مازاد آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری به بخش خصوصی در اولویت مسئولان این اداره کل قرار گیرد.
وی افزود: با واگذاری پروژه های نیمه تمام دولتی به بخش خصوصی و فروش اموال مازاد آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری می توان روند تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها را سرعت بخشید.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: با توجه به نزدیکی هفته گرامیداشت مقام معلم بایستی برنامه های متنوع متناسب با شان معلمان و فعالان عرصه آموزش و پرورش استان برگزار شود.
وی یادآور شد: در انتخاب معلمان برتر رعایت تمامی شاخص های علمی و توجه به عدالت می تواند از ایجاد حاشیه در این حوزه جلوگیری کند.
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: تغییر کاربری برخی فضاهای مازاد آموزش و پرورش می تواند در افزایش درآمدها و تقویت نیازهای این حوزه تاثیر مستقیم داشته باشد.
مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سال گذشته 430 میلیارد ریال از مطالبات بازنشستگان و نیروهای این اداره کل پرداخت شد.
بهروز امیدی تاکید کرد: همکاری شهرداری ها، بانک ها و موسسات مالی، اعتباری، اقتصادی و عمرانی چهارمحال و بختیاری می تواند روند تکمیل و بهره برداری از پروژه های آموزش و پرورش استان را تسریع نماید.
خبرنگار: وحید رئیسی دهکردی**انتشار: جهانبخش صفری
7362/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.