به گزارش ایرنا، سید نعیم امامی روز چهارشنبه در شورای آرد و نان استان اظهار کرد: این تعداد پرونده به دنبال 11 هزار و 269 مورد بازرسی از نانوایی های استان در سال گذشته انجام شد.
به گفته وی، 57 مورد تخلف گرانفروشی، 112 مورد تخلف کم فروشی، 18 مورد تخلف تقلب، 57 مورد تخلف درج نشدن قیمت، 120 مورد تخلف رعایت نکردن بهداشت، 30 مورد عرضه خارج از شبکه و 43 مورد سایر موارد تخلف ثبت شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری، ارزش پرونده های تخلف تشکیل شده نانوایان را 510 میلیون و 368 هزار ریال عنوان کرد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: در بخش توزیع آرد و نان در استان باید اصل قانون رضایتمندی مردم را فراهم کرد.
سیامک سلیمانی با تاکید بر مبارزه با سن زدگی غلات در مزارع این استان افزود: اطلاع رسانی به کشاورزان با هدف مبارزه به موقع با آفت سن گندم می تواند نقش مهمی در ارتقای کیفیت نان داشته باشد.
معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: طرح مبارزه با آفت سن و سم پاشی در سال گذشته در 23 هزار و 350 هکتار از مزارع غلات استان اجرا شد.
حمیدرضا دانش اظهار کرد: طبق بررسی های انجام شده در مزارع استان امسال وجود آفت سن در مزارع در حدود 60 درصد سطح سال گذشته است.
به گفته وی، طبق بررسی های کارشناسی و تحقیقات انجام شده از مزارع استان در مزارع بروجن، شهرکرد، لردگان، بن، کیار، اردل و فارسان آفت سن مشاهده و برای سم پاشی و مبازره با این آفت برنامه ریزی شده است.
دانش تصریح کرد: برای اجرای طرح مبارزه با آفت سن غلات در استان 5 میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است.
هم اینک 850 واحد نانوایی و 9 کارخانه آرد در چهارمحال و بختیاری وجود دارد.
خبرنگار: نرگس کریمی**انتشار دهنده:جهانبخش صفری دهکردی
7361/6021
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.