اصغر افشار روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مهلت ارسال آثارجشنواره تجربیات برتر درحوزه سنجش و ارزشیابی تا پایان فروردین ماه 1396 در این استان تمدید شد.
وی اظهار کرد: چهارمین جشنواره تجربیات برتر مدارس در حوزه سنجش و ارزشیابی تحصیلی در سال تحصیلی 96- 95 در استان البرز در حال اجراست که فرهنگیان تا پایان فروردین ماه 96 می توانند آثارشان را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.
وی با اشاره به اینکه مدیران، آموزگاران، دبیران و سایر عوامل اجرایی مدارس و مناطق می ­توانند تجربیات علمی و عملی خود در حوزه سنجش و ارزشیابی تحصیلی را براساس بخشنامه ارسالی حداکثر تا پایان فروردین ماه 1396، به کارشناسی سنجش و ارزشیابی منطقه محل خدمت خود تحویل دهند.
رئیس اداره سنجش اداره کل آموزش و پرورش البرز یاد آور شد: فرهنگیان البرزی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت اداره سنجش آموزش و پرورش استان به آدرس sanjesh.alborz.medu.ir مراجعه کنند.
اصغری تصریح کرد: راضیه کمالی دهقان و افسانه هادی از همکاران ناحیه 4 کرج به عنوان طرح های موفق استان از دیدگاه مرکز سنجش وزارت متبوع در سومین جشنواره تجربیات برتر مدارس در حوزه سنجش و ارزشیابی تحصیلی( سال تحصیلی 95-94 ) شناخته شدند.
وی تاکید کرد: پس از بررسی آثار از سوی داوران جشنواره ، از شرکت کنندگانی که آثارشان برتر شناخته شده تجلیل می شود.
استان البرز 25 هزار معلم دارد.
2819 / 6155 خبرنگار: مهین مالمیر** انتشار دهنده:محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.