به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، شایان شامحمدی صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به عملکرد این دانشگاه اظهارداشت: در سال گذشته با توجه به شعار سال و تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل، خوشبختانه کارهای خوبی در دانشگاه انجام شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی مراکزی در این دانشگاه افزود: مرکز شتاب‌دهی نوآوری با هدف آموزش کارآفرینی به جوانان و دانشجویان، مرکز آپا در زمینه IT و مباحث سایبری و مرکز محاسبات افتتاح شد که در مبحث اشتغال و کارآفرینی مثمر ثمر بوده است.

رئیس دانشگاه شهرکرد بیان کرد: یک هکتار کشت گلخانه‌ای، یک هکتار کشت زعفران و گیاهان دارویی برای نخستین بار و حدود 20 هکتار گل محمدی کاشته شد که علاوه بر تولید و اشتغال‌زایی و سبب افزایش فضای سبز دانشگاه شده است.

شامحمدی با اشاره به فعالیت خیران در این دانشگاه خاطرنشان کرد: با مشاکرت خیران کلنگ‌زنی خوابگاه دخترانه 15 خرداد، احداث خوابگاه خیری حاج الیاس رئیسی با 5000 متر مربع زیربنا و تکمیل ساختمان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه انجام شد.

وی گفت: با پیگیری‌های انجام شده بودجه امسال دانشگاه به مرز 100 میلیارد تومان رسید که بودجه قابل توجه‌ای است.

رئیس دانشگاه شهرکرد بیان کرد: دانشگاه شهرکرد از لحاظ فرهنگی در سال گذشته میزبان برگزاری نهمین یادواره شهدای گمنام و نخستین یادواره شهدای مدافع حرم بود.

شامحمدی با اشاره به برنامه‌های امسال این دانشگاه ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی امسال با میزبانی جشنواره قرآنی با حضور 24 دانشگاه از مناطق5، 6 و10کشور با حضور بیش از 200 دانشجو در زمینه حفظ و قرائت قرآن در روزهای 26 و 27 فروردین ماه آغاز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608590
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.