به گزارش خبرگزاری تسنیم از شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی بعد از ظهر امروز در جمع مردم شاهرود ضمن اشاره به سفر رئیس‌جمهوری به سمنان اظهار داشت: ریاست محترم جمهور به شهر سمنان سفر کردند نه به استان سمنان.

وی افزود: از پیشرفت هیچ شهرستانی در استان ناراحت نیستیم اما باید توسعه متوازن باشد.

امینی در ادامه با بیان اینکه سفر ریاست‌جمهور به سمنان هیچ دستاوردی برای شاهرود نداشته است گفت: توسعه در غرب و شرق استان تفاوت فاحش دارد.

وی با اشاره به نرخ بالای بیکاری در شهرستان شاهرود خاطرنشان کرد: آیا جناب رئیس‌جمهور از نرخ بیکاری در کل استان خبر دارند؟

امام‌جمعه شاهرود با بیان اینکه در مرکز استان کارخانه ساخته می‌شود و در شرق استان کارخانه‌ها تعطیل می‌شوند گفت: چه قدم مثبتی در 4 سال گذشته برای شرق استان برداشته‌ شده است؟

وی بزرگ‌ترین مشکل پیش روی شهرستان شاهرود را مشکل آب دانست و گفت: در تابستان آینده سراسر شهرستان ما با مشکل تأمین آب موردنیازشان مواجه خواهند شد اما دولت چه کمکی کرده است؟

امینی با بیان اینکه فرودگاه شاهرود با دست مردم این شهر ساخته‌شده است عنوان کرد: چرا پس توجهی به آن نمی‌کنید؟ چرا هیچ کمکی از سوی دولت صورت نمی‌گیرد؟

وی با بیان اینکه مردم این شهر فرودگاه را فقط برای پروازهای مسافرتی نمی‌خواهند گفت: ما فرودگاه شاهرود را برای تحقق شعار سال می‌خواهیم.

امام‌جمعه شاهرود با اشاره به اینکه مردم این شهرستان مرز هوایی می‌خواهند تا تولیداتشان را به‌طور مستقیم صادر کنند خطاب به دولت گفت: مگر این همان چیزی که مقام معظم رهبری می‌خواهند یعنی تولید و اشتغال نیست؟ پس چرا سنگ‌اندازی می‌کنید؟

امینی در پایان نسبت به برخی بی‌عدالتی‌ها ابراز تأسف کرد و گفت: شرق استان را ویژه ببینید.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 607620
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.