به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرقدس، نخستین جلسه شورای اداری شهردار قدس با حضور شهردار، معاونان، مدیران مناطق و مدیران عامل سازمان‌های تابعه شهرداری قدس ساعتی پیش در محل شهرداری این شهرستان برگزار شد.

در این نشست محمدصادق کولیوند شهردار قدس ضمن تبریک سال نو اظهار داشت: امید است در سال جدید که با درایت مقام معظم رهبری «سال اقتصاد مقاومتی، تولید-اشتغال» نام‌گذاری شده است، بتوانیم خدمات بیشتری را به شهروندان در راستای تحقق منویات معظم‌له ارائه کنیم.

وی با اشاره به ارزیابی عملکرد واحدهای مختلف شهرداری در سال گذشته افزود: مجموعه شهرداری قدس در سال گذشته، علیرغم مشکلات مالی و کمبود اعتبارات، وظایف مربوطه را به نحو احسن به انجام رسانیده و کارنامه مثبتی ارائه کرده است و انتظار ما این است که تمامی پرسنل شهرداری در جهت تحقق شعار سال و پیشبرد اهداف شهرداری تلاش مضاعفی داشته باشند.

شهردار قدس تصریح کرد: در سال جدید نیز تمامی معاونت‌ها، سازمان‌ها و واحدهای شهرداری باید برنامه‌ای مناسب در سال جاری به‌ صورت کمّی و کیفی ارائه کنند، که در پایان سال این برنامه‌ها مورد ارزشیابی قرار گرفته و تصمیمات و تدابیر لازم جهت بهبود و ساماندهی موضوعات اتخاذ می‌شود.

کولیوند عنوان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در سال جاری از اولویت مهّم شهرداری قدس است که امیدواریم با تعامل و همکاری واحدهای مختلف شهرداری به‌ زودی شاهد بهره‌برداری از آن‌ها باشیم تا شهروندان شهرقدسی طعم شیرین خدمات شهرداری را بیش‌ازپیش احساس کنند.

وی برنامه‌ریزی مناسب و اصولی همراه با تلاش و جدیت از سوی واحدهای مختلف شهرداری را لازمه موفقیت دانست و گفت: پیشبرد اهداف مدیریت شهری نیازمند تلاش و کوشش بیشتر در همه زمینه‌ها ازجمله فضای سبز، حمل‌ونقل، شهرسازی و روابط عمومی است.

شهردار قدس در پایان ضمن تأکید بیشتر بر فعالیت‌های مدیران در مجموعه شهرداری که منجر به افزایش رضایت شهروندان از عملکرد شهرداری می‌شود خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ شهرداری می‌بایست با تلاش بیشتر به فعالیت‌های خود ادامه دهند تا با ارائه خدمات قابل‌توجه شاهد پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر شهر باشیم.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 607650
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.