به گزارش ایرنا،قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در آیین معارفه معاون جدید سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود:همه باید به قواعد و چارچوب های قانونی احترام بگذارند چرا که هر دولتی در کشور بر سرکار می آید با رای مستقیم مردم انتخاب شده است.
وی گفت: دولت ها با تنفیض و حکم مقام معظم رهبری و رای اعتماد مجلس شورای اسلامی کار خود را آغاز می کنند و نباید به بهانه نقد دولت دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نیز زیر سوال برد.
به گفته وی،عده ای به دلیل سیاست زدگی، به جای نقد برنامه های دولت ها، اقدام به نقد نظام می کنند و براساس حب و بعض سیاسی و جناحی خود دستاوردهای نظام را نادیده می گیرند.
سلیمانی دشتکی یادآور شد:برخی از سیاسیون در نقد دولت یازدهم یک طرفه حرکت می کنند و بدون اینکه دستاوردهای دولت را بیان کنند به نقد آن می پردازند.
وی با بیان دستاوردهای دولت یازدهم در حوزه سیاست خارجی، اقتصاد مقاومتی، فرهنگی و اجتماعی گفت: عده ای پا فشاری
می کنند که دولت یازدهم کاری نکرده است در حالی که در دولت یازدهمین میزان فروش نفت از 800بشکه به دومیلیون بشکه افزایش یافت.
سلیمانی اظهار کرد:ثبات اقتصادی ، کاهش رکود و تورم بازار و توسعه زیرساخت های کشور از مهمترین دستاوردهای دولت یازدهم بوده است.
به گفته وی، در خصوص برجام نیز تعاملات اقتصادی ایران با جهان افزایش یافت و این دستاورد مهم اقتصادی در خصوص برجام در دولت یازدهم بود.
وی تاکید کرد: در چهارمحال و بختیاری نیز طرح های مهمی در حوزه اقتصادی اجرایی شد به گونه ای در این استان حدود 30هزار میلیارد ریال طرح یا سرمایه گذاری با آغاز ساخت آنها آغاز شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: براساس اعلام نظر شورای نگهبان این استان را در برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی رتبه برتر کشور را از نظر امنیت انتخابات بدست آورده است.
وی گفت: معاون سیاسی امنیتی استاندار باید در بیان دیدگاهها خود شجاع باشد و قدرت تصمیم گیری صحیح داشته باشد.
به گفته وی، معاون سیاسی امنیتی باید تعامل با احزاب، گروه های سیاسی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته باشد.
وی گفت: در دولت یازدهم در این استان بیش از 154جلسه با سیاسیون، اصناف و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
معاون جدید سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری نیز گفت: سال 96 دو انتخابات مهم در کشور و استان برگزار می شود و برنامه های این معاونت معطوف به برگزاری باشکوه انتخابات سال 96است.
جعفر مردانی افزود:تقویت و ایجاد وحدت و همدلی ، تبیین سیاست های دولت یازدهم ،ایجاد فضای باز سیاسی برای تعامل و گفت و گوی احزاب و فعالان سیاسی شناسنامه دار در استان ،توجه به سازمان های مردم نهاد و برگزاری باشکوه انتخابات از مهمترین برنامه های معاونت سیاسی امنیتی استاندار در چهارمحال و بختیاری است.
به گزارش ایرنا، در این آیین از خدمات خدابخش مرادی نافچی معاون سابق سیاسی امنیتی چهارمحال و بختیاری قدردانی و حکم وزیر کشور به جعفر مردانی معاون جدید استاندار ابلاغ شد.
خبرنگار : محمود رئیسی
2097
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.