عبدالرضا هاشم زایی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اگر اقدامات دولت یازدهم در عرصه بین الملل از جمله برجام نبود، میزان صادرات نفت ایران به کشورهای دیگر امروز به صفر رسیده بود و اگر صادراتی هم وجود داشت پول آن امکان بازگشت به کشور را نداشت.
هاشم زایی اظهار کرد: امروز نیز شاهدیم که برغم شکل گیری برجام و توافق هسته ای، هنوز هم برخی کشورهای کارشکنی کرده و پول های ایران را که حق مسلم ملت است بر نمی گردانند و بهانه گیری های مختلفی می کنند.
وی با بیان اینکه دستاوردهای دولت یازدهم را می توان در دو بخش اقتصادی و سیاسی مورد ارزیابی قرار داد افزود: حاصل دستاوردهای سیاسی نیز در اقتصاد مشاهده می شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با ایجاد تحرک اقتصادی موفق شد تورم را کنترل کرده و آن را از رقم بیش از 40 درصد به زیر 10 درصد برساند ضمن اینکه رشد اقتصادی نیز قابل قبول بوده و نشان از حرکت رو به جلوی کشور دارد.
وی در عین حال از رکود حاکم بر کشور انتقاد کرد و افزود: دولت در این زمینه باید با سرعت و مطلوبیت بهتری حرکت کند و امیدواریم در دولت بعدی آقای روحانی این رکود از بین برود.
هاشم زایی با بیان اینکه به عنوان یک شهروند به عملکرد دولت یازدهم نمره قبولی می دهم افزود: دولت نیازمند حمایت و درک مشترک اجتماعی است.
وی با اشاره به اظهارات رئیس جمهوری در نشست مجریان انتخابات گفت: انتخابات رقابتی نیاز جامعه است و باعث افزایش نشاط در جامعه می شود.
هاشم زایی گفت: منافع ملی ایجاب می کند که نهادهای غیر مرتبط با انتخابات از جمله نهادهای نظامی و تریبون هایی که در اختیار افراد است از جمله ائمه جمعه بی طرفی را حفظ کرده و وصایای امام راحل و تاکیدات رهبر معظم انقلاب را مدنظر داشته باشند.
وی گفت: همانطور که رئیس جمهوری تاکید کرد نباید به نفع یا برضد هیچ کاندیدایی امکانات دولتی در نهادها و قوای مختلف به کار برده شود تا مردم شاهد انتخاباتی رقابتی، شورانگیز و پویا باشند که نفع آن برای نظام است.
6139**1625
خبرنگار: محمد بیدارمنش - انتشار دهنده: محسن فتاحی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.