مشاور آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: جای خالی آیت الله هاشمی به این زودی ها در کشور پرشدنی نیست زیرا این شخصیت بزرگوار نماد مقاومت، رشادت و مبارزه برای اعتلای کشور در داخل و خارج کشور بود.

به گزارش جماران، غلامعلی رجایی شامگاه چهارشنبه در مراسم چهلمین روز درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد الرسول (ص) ارومیه افزود: این شخصیت بزرگوار در قلب مردم ایران جای داشت و حضور میلیونی مردم در آئین تشییع ایشان گواه بسیار روشنی بر این مدعاست. 
وی اضافه کرد: آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران مختلف زندگی خود در مسیر عقلانیت حرکت کرد و معتمد امام در عرصه های مختلف بود. 
وی با اشاره به تلاش خستگی ناپذیر آیت الله هاشمی برای اعتلای روزافزون انقلاب اسلامی اظهار کرد: با وجود سن بالای ایشان، ما در بسیاری از وقت ها کم می آوردیم و نمی توانستیم در راه خدمت به کشور به پای این شخصیت بزرگوار برسیم. 
وی تلاش برخی افراد برای تخریب شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی را محکوم به شکست خواند و ادامه داد: این افراد پس از مرگ نیز دست از تخریب این شخصیت بزرگوار بر نمی دارند ولی باید بدانند که آیت الله هاشمی محبوب ملت ایران است. 
مشاور رئیس سابق مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به شیطنت ها و تخریب های دولت نهم و دهم علیه آیت الله هاشمی گفت: خط قرمز آیت الله افرادی نبودند که مسئولان دولت پیشین ادعا می کردند بلکه این خط قرمز رهبر معظم انقلاب بود. 
رجایی روی کار آمدن دولت تدبیر و امید و برجام را از جمله دستاوردهای مهم زندگی پربرکت آیت الله هاشمی عنوان کرد و افزود: اگر برجام نبود جنگ بر کشور سایه می انداخت و از سوی دیگر برنامه جامع اقدام مشترک/ برجام/ موجب تبادل و تعامل بیشتر، داد و ستد جهانی، خرید هواپیما و بالا رفتن فروش نفت شد. 
استاندار آذربایجان غربی نیز گفت: آیت الله هاشمی در همه دوران زندگی خود برای پیروزی و تداوم مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی تلاش کرد و نماد حرکت در مسیر اعتلای ایران اسلامی است.
قربانعلی سعادت افزود: این شخصیت بزرگوار در دوران امام راحل با همه توان در راستای تبعیت از امام خمینی (ره) حرکت کرد و پس از رحلت امام نیز همواره دیدگاه های مقام معظم رهبری را بر دیدگاه خود ترجیح داد.
وی اضافه کرد: ایشان با وجود سنگ اندازی ها، همواره در مسیر خدمت به مردم گام برداشت و باید قدردان خدمات قابل توجه این شخصیت بزرگوار در کشور باشیم.
وی همچنین با انتقاد از شدت یافتن تخریب ها علیه دولت، ادامه داد: این تخریب ها در راستای تاثیرگذاری بر میزان رای دکتر روحانی در انتخابات است. 
 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.