به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در نشست هم اندیشی فرهنگیان شهرستان گناوه افزود: موفقیت ها و برنامه های محقق شده بدست آمده توسط دولت تدبیر وامید بخوبی حتی از خود مدیران دستگاههای اجرایی به مردم بازگو نشده است.
وی اضافه کرد: نمایندگان دولت موظف هستند توفیقات و دستاوردهای زیادی که دولت تدبیر وامید در عرصه داخلی و خارجی به آن دست یافته را به مردم تبیین کنند.
فرماندار گناوه اظهارکرد: به فرجام رسیدن برجام که از خواسته های همه مردم و از وعده های رئیس جمهوری بود مهم ترین دستاورد دولت تدبیر و امید است که با رهنمود و هدایت های رهبرمعظم انقلاب از تیم هسته ای محقق شد.
وی افزود: باید واقع بین باشیم که برجام دستاوردهای شگرفی برای کشور بدنبال داشته وه برداشتن تحریم ها بویژه در بخش هسته ای و سایه جنگ از کشور بخشی از آن است.
پاک نژاد ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت، رشد مثبت اقتصادی، برابری برداشت ذخایر پارس جنوبی با کشور قطر و کنترل و مهار تورم از دیگر توفیقات دولت است.
فرماندارگناوه با اشاره به اینکه 2 انتخابات مهم در سال آینده برگزار خواهد شد، گفت: فرهنگیان در این رویداد مهم و سرنوشت ساز نقش و وظیفه ای مهم برعهده دارند و از آنان انتظار داریم که همانگونه در دوره های قبل با مجریان همکاری تنگاتنگی داشتند دراین دوره نیز در برگزاری انتخابات باشکوه و سالم همراهی کنند.
وی بیان کرد: وظیفه ما مجریان برگزاری انتخابات سالم و باشکوه است و طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب که فرمودند 'رای مردم حق الناس است'، صیانت و حفاظت خواهیم کرد.
فرماندار گناوه با گرامیداشت سالروز تاسیس امور تربیتی آموزش وپرورش توسط معماران تعلیم و تربیت شهیدان رجایی و باهنر، گفت: حراست از مرزهای اعتقادی واخلاقی و حفظ دستاوردها و تبیین ارزشهای انقلاب در مدارس و شناخت و پرورش استعدادهای دانش آموزان در رشد دینی، عقلی، اجتماعی از مهم ترین اهداف تشکیل این نهاد انقلالی و پرورشی است.
وی از مدیران مدارس خواست نظارت بر تدریس معلمان داشته و به برپایی برنامه های معنوی و مذهبی و برگزاری المپیادهای دورن مدرسه ای و تقویت مهارت های زندگی توجه جدی کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.