به گزارش روز یکشنبه ایرنا در این مراسم 100 تن از مربیان پرورشی، داوران رقابتهای فرهنگی و هنری و برترینهای رقابتهای فرهنگی و هنری معلمان با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شدند.
فرماندار نهاوند نیز در این مراسم گفت: چنانچه ما بخواهیم آینده سازانی نظم پذیر و قانون پذیر تربیت کنیم باید این کار در آموزش و پرورش پایه گذاری شود.
کریم حمیدوند افزود: مشکلاتی که امروز گریبانگیر ما شده مسایلی است که در گذشته به آنها بی توجهی یا کم توجهی صورت گرفته است.
وی ابراز کرد: تعلیم و تربیت یک سرمایه گذاری است و ما هر چقدر که در این زمینه بیشتر کار کنیم در آینده از ثمرات آن بهره مند خواهیم شد .
فرماندار نهاوند تصریح کرد: معلمان و مربیان آموزش و پرورش به مسئولان کمک می کنند که یک سری از موضوع های اجتماعی مانند حفاظت از محیط زیست و رعایت قانون به نسل دانش آموزان انتقال یابد.
حمیدوند به انتخابات سال آینده اشاره کرد و گفت: شرکت در انتخابات امر مهمی است که می تواند تهدیدات دشمن را پاسخ دهد و یا آنها را خنثی کند.
قابل ذکر است که نهاد امور تربیتی به منظور تربیت اسلامی دانش آموزان در سال 58 توسط شهیدان رجایی و باهنر در سطح آموزش و پرورش تشکیل شد.
شهرستان نهاوند با دارا بودن جمعیتی بالغ بر 190 هزار نفر در 105 کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است .
7525/6993 *خبرنگار : وحید سیفی*انتشار: اکبر بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.