به گزارش ایرنا، این کمیته متشکل از خبرگزاری ها و مطبوعات، فرهنگی اجتماعی سپاه،صدا و سیما ، هیات های مذهبی پلیس فتا ،دفتر سازمان سراج در استان، ستاد مردمی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی،جوانان فعال در حوزه فضای مجازی با دبیری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری تشکیل شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت:این نخستین سال است که کمیته فضای مجازی در ستاد دهه فجر استان فعال شده است و وظیفه آن نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
علی گرجی در نخستین نشست کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر استان افزود:فضای مجازی از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان انقلاب سعی می کنند از فضای مجازی برای ایجاد یاس و نا امیدی در بین جوانان بهره بگیرند.
وی تاکید کرد: دشمنان به گونه ای در فضای مجازی القا می کنند که انگار کاری در کشور در این سه دهه نشده است در حالی مقام معظم رهبری در یکی از خطبه های نماز جمعه 45دقیقه فقط به بیان دستاوردهای انقلاب پرداختند تا ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جوان را به همه مسوولان گوشزد کرده باشند.
به گفته وی،هجمه هایی که در فضای مجازی علیه انقلاب اسلامی ایران صورت می گیرد وسیع است از این رو جوانان متعهد و انقلابی نسب به روشنگری در خصوص دستاوردهای انقلاب در فضای مجازی باید فعالتر از گذشته اقدام کنند.
رئیس حوزه هنری چهارمحال و بختیاری نیز گفت: فضای مجازی از نظر تعداد مخاطبان از جایگاه بالایی برخوردار است و تولید محتوا در این حوزه یکی از رسالت های دستگاههای اجرایی در ستاد دهه فجر است.
حجت الله شیروانی افزود:کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر در زمینه تدوین راهبردهای حوزه مجازی ، تولید محتوا،تولید اینفوگرافی، انتشار عکس های تاریخی از سالهای پیروزی انقلاب اسلامی ، نشر فیلم های کوتاه از راهپیمایی سالهای گذشته،بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و انتشار آثار تولیدی بر روی شبکه های مجازی فعالیت خواهد کرد.
به گزارش ایرنا، در این نشست اعضا کمیته فضای مجازی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی دیدگاههای خود و راهکاری ها تولید محتوای با موضوع انقلاب اسلامی را ارائه کردند.
در چهارمحال و بختیاری بیش از 55هزار مشترک اینترنت پرسرعت است و تعدادی از کاربران فضای مجازی نیز از بسته های اینترنتی تلفن همراه استفاده می کنند.
خبرنگار و انتشار دهنده:محمود رئیسی
2097

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.