از ابتدای امسال تاکنون خیران مدرسه‌ساز، ساخت ۲۰ مدرسه در چهارمحال و بختیاری را با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال آغاز کردند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تاکنون خیران مدرسه‌ساز، ساخت ۲۰ مدرسه در استان را با اعتباری بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال آغاز کردند.

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، کامران رهی روز یکشنبه در نخستین آیین تجلیل از ۱۰ خیر مدرسه‌ساز مقیم خارج از کشور افزود: خیرین مدرسه‌ساز از ابتدای فعالیت انجمن خیران مدرسه‌ساز در استان ۲۵ هزار مترمربع فضای آموزشی و ورزشی را احداث کردند.

وی اظهار داشت: هم‌اکنون خیرین مدرسه‌ساز مقیم خارج از کشور ساخت ۱۰ مدرسه ۶ و سه کلاسه در مناطق عشایری و محروم بازفت، گهرو، اردل و لردگان را آغاز کردند.

رهی با اشاره به اینکه خیرین مقیم خارج از کشور ساکن کویت و آلمان هستند، گفت: توسعه فرهنگ مدرسه‌سازی، استفاده از ظرفیت خیرین خارج از کشور، استان و همچنین اجرای طرح آجر به آجر ،فرصتی برای احداث مدارس جدید با اولویت در مناطق محروم و دور افتاده است.

رهی افزود: از سال ۷۷ تاکنون در استان بیش از ۳۳۰ طرح آموزشی معادل ۳۰ درصد مدارس استان توسط ۳۲۰ خیر احداث شده است.

به گفته وی، پارسال احداث ۵۷ مدرسه خیری در استان آغاز شد و از محل اعتبارات دولتی ۱۰ مدرسه تجهیز و تکمیل شد و مابقی با تخصیص اعتبار سهم نوسازی مدارس تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.