رئیس شورای عالی هاسب گفت: در حال حاضر هیچ پروژه ای از مدارس در دست ساخت سیستان و بلوچستان راکد نیست و ۱۷ مدرسه نیز تا پایان دی ماه تحویل داده خواهد شد.

رئیس شورای عالی هاسب با اشاره به حضور خیرین در امر مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان، گفت: در حال حاضر هیچ پروژه ای از مدارس در دست ساخت سیستان و بلوچستان راکد نیست و ۱۷ مدرسه نیز تا پایان دی ماه تحویل داده خواهد شد.

به گزارش جماران، محمدرضا واعظ مهدوی در جلسه ویدئو کنفرانس مشترک شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان و شورای معاونین شهرستان ها و مناطق، گفت: حضور خیرین در امر مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان به معنای واقعی پررنگ است و خیرین گرانقدر برای فعالیت در این زمینه اعلام آمادگی می کنند.

رئیس شورای عالی هاسب ادامه داد:  در حال حاضر هیچ پروژه ای از مدارس در دست ساخت سیستان و بلوچستان راکد نیست و ۱۷ مدرسه نیز تا پایان دی ماه تحویل داده خواهد شد. علاوه بر این، قرار است ۵۰ فضای هنرستانی در این استان ایجاد تا پشتوانه خوبی برای اشتغال دانش آموزان در آینده فراهم شود.

وی اظهار داشت داشت: علاوه بر این به دنبال اجرای طرح دوره های مهارتی برای دانش آموزان در رشته های دیگر هستیم تا از این طریق در کنار تحصیل، مهارت آموزی برای اشتغال را هم فرا گیرند.

واعظ مهدوی تأکید کرد: وجود دانش آموزان فاقد شناسنامه و ترک تحصیل از جمله دغدغه های پیش روی آموزش وپرورش در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.