مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: شاخص پوشش شبکه فاضلاب در شهرهای استان در سال جاری به ۶۵ درصد افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری گفت: شاخص پوشش شبکه فاضلاب در شهرهای استان از ۵۰ درصد در سال ۹۲ به ۶۵ درصد در سالجاری افزایش یافته است.

به گزارش جماران، قدرت‌الله بیگلری با اشاره به اینکه شاخص پوشش شبکه فاضلاب در شهرهای استان چهارمحال و بختیاری به 65 درصد افزایش یافته است، گفت: این شاخص با توجه به شبکه‌های فاضلاب در حال اجرا، تا پایان دولت دوازدهم به ۷۵ درصد نیز افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: شاخص برخورداری استان از پوشش شبکه فاضلاب در مقایسه با میانگین کشوری که ۵۰ درصد است، بیشتر است.

بیگلری تصریح کرد: قبل از دولت یازدهم در ۶ شهر استان شبکه فاضلاب اجرا شده بود، که این تعداد در سالجاری ۲ برابر شده و به ۱۴ شهر افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری چهارمحال و بختیاری همچنین از اجرای هفت تصفیه‌خانه فاضلاب در استان در دولت یازدهم و دوازدهم خبر داد و گفت: تصفیه‌خانه فاضلاب شهر لردگان آماده بهره‌برداری شده و در شهرهای بن و فرادنبه نیز در حال اجرا است.

بیگلری، از اجرای ۲ تصفیه‌خانه آب در استان نیز خبر داد و افزود: تصفیه‌خانه آب شهر سامان که نخستین تصفیه‌خانه پیشرفته استان به شمار می‌رود در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‎رسد.

وی خاطر نشان کرد: تصفیه‌خانه آب شهر شهرکرد نیز که روی خط انتقال آب چشمه کوهرنگ قرار دارد، از دیگر طرحهای مهم استان به شمار می‌رود که با اجرای آن ،کدورت آب که در پی بارش‌ها شکل می‌گیرد، برطرف می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.