معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد امروز(چهارشنبه چهارم تیرماه) گفت: ۱۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با اعلام اینکه 10 بیمار جدید مبتلا به کرونا در چهارمحال و بختیاری طی ۲۴ ساعت گذشته شناسایی شد.

به گزارش جماران، فریدون رحمانی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار جدید بیماری کرونا در استان در چهارمین روز تیرماه سال ۹۹ گفت: از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تاکنون دو هزار و ۳۴ بیمار با علائم بالینی مشکوک به این بیماری در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته علاوه بر موارد سرپایی، تست ۱۰ مراجعه کننده بیمارستانی با علائم بالینی مشکوک به بیماری کووید ۱۹ که در مراکز درمانی بستری شده بودند مثبت قطعی اعلام شد.

معاون درمان علوم پزشکی شهرکرد عنوان کرد: تعداد نمونه‌های گرفته شده از ابتدای شیوع بیماری کووید ۱۹ تا کنون در استان بیش از نه هزار و ۷۰۰ مورد بوده است.

وی گفت: هم اکنون ۶۴ بیمار مثبت قطعی و مشکوک به بیماری کرونا در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند که از این تعداد ۳۸ نفر مثبت قطعی و مابقی در انتظار پاسخ نتایج آزمایشات هستند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد بیان کرد: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته، با یک مورد فوتی جدید ناشی از ابتلا به بیماری نوپدید کووید ۱۹ در استان، مجموع فوتی‌های ناشی از ابتلا به این بیماری در چهارمحال و بختیاری به ۴۲ نفر رسید.

وی گفت: هم اکنون ۹ بیمار با شرایط بحرانی و حال عمومی نسبتاً بد در بخش‌های مراقبت ویژه مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.