امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: نمایندگان مجلس باید تلاش کنند تبعیض ها و بی عدالتی ها را رفع کنند.

امام جمعه شهرکرد با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس یازدهم مراقب باشند بدی های گذشته دوباره تکرار نشود، گفت: نمایندگان مجلس باید تلاش کنند تبعیض ها و بی عدالتی ها را رفع کنند.

حجت الاسلام محمدعلی نکونام روز جمعه در پیام جمعه که جایگزین نماز جمعه در ایام شیوع کرونا شده است، افزود: مجلس دهم با فراز و نشیب‌های بسیار به کار خود پایان داد و برای نمایندگان یک کارنامه باقی ماند که تاریخ و مردم عملکرد این نمایندگان را قضاوت می کند.

به گفته وی، برخی از نمایندگان کارنامه خوبی از خود در ذهن مردم باقی گذاشتند و برخی نمایندگان نیز مانند نمایندگان مجلس ششم با  قانون‌گریزی ،حقوق مردم را رعایت نکردند  و در عزل و نصب های مدیریتی نقش آفرینی کردند.

وی با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم در خردادماه افزود:نمایندگان باید خدمت به مردم محروم و حل مشکلات و رفع کاستی ها در سطح کشور و  استان را مد نظر داشته باشند.

وی گفت: نمایندگان مجلس یازدهم مراقب باشند بدی های گذشته دوباره تکرار نشود.  

امام جمعه شهرکرد گفت:نمایندگان باید تلاش کنند مشکلات و تبعیض ها، بی عدالتی های که در استان وجود دارد، رفع کنند.

وی بر همدلی و همراهی چهار منتخب مجلس یازدهم با مردم تاکید کرد و گفت:  نمایندگان با همفکری و همراهی  به استان خدمت کنند و منافع کل استان را ببیند تا کارنامه خوب از خود برجا بگذارند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس افزود: قدس قبله اول مسلمانان است و  برای آزادی مسجدالاقصی باید همه جهان اسلام تلاش کنند.

به گفته وی، امروز بیت المقدس توسط عده‌ای نژادپرست غصب شده است و تلاش برای آزادی این مسجد و مردم بی دفاع فلسطین ،برای همه  یک تکلیف است.

امام جمعه شهرکرد افزود:  جهاد برای آزادی قدس، که توسط رژیم جعلی صهیونیستی به انحصار درآمده، یک وظیفه است تا این رژیم جعلی که مردم فلسطین را از خانه و کاشانه خودشان رانده را سرنگون کنیم.

وی به مردم جهان اسلام توصیه کرد تا به فریاد کمک ‌خواهی این مردم مظلوم لبیک گویند.

 نکونام افزود: دشمنان نظام اسلامی از  همدلی و بصیرت مردم ایران ترس دارند و ما باید با جهاد در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

 وی به تهدیدهای روزهای اخیر دشمنان نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان تهدید می کردند که نفتکش‌های شما را هدف قرار می‌دهیم اما تهدیدهای آن‌ها تو خالی است، زیرا هم‌پیمانان آن‌ها با آن‌ها متحد نیستند و فقط در ظاهر از آن‌ها حمایت می‌کنند.

نکونام با اشاره به پایان ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و انسان سازی، گفت:  عید فطر به معنای دادن پاداش به بندگان در پایان ماه مبارک رمضان است.

وی افزود: امسال نمی‌توانیم به شیوه‌  سال‌های قبل نماز باشکوه عید سعید فطر را برگزار کنیم،  اما تلاش کنیم  با اخلاص نماز را بجا بیاوریم.

وی به پرداخت  زکات عیدفطر پس از اعلام رسمی عید تاکید کرد و گفت:این زکات  برای کمک به نیازمندان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.