آیت الله «مصطفی علما» روز پنجشنبه در دیدار «محمد رشیدی» نماینده منتخب مردم کرمانشاه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: قوانین اگر با در نظر گرفتن تمام جوانب وضع شوند سال های سال پابرجا هستند و نیاز به تغییر نخواهد داشت و این باعث ثبات و برنامه ریزی مناسب می شود.

وی در ادامه یادآوری کرد اگر نمایندگان مجلس به درستی به وظیفه خود عمل کنند کسی نمی تواند به راحتی هزاران میلیارد تومان از بیت المال و حق مردم را غارت کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه اضافه کرد: مجلس شورای اسلامی نباید بی تفاوت و منفعل باشد بلکه باید بر تمام شئون مملکت و اجرای قوانین نظارت کامل داشته باشد و هرجا کاستی احساس می کند باید تذکر دهد و یا قوانین را اصلاح و متناسب با مسائل روز کند.

آیت الله علما افزود: اگر مرحوم مدرس هنوز به عنوان الگوی نمایندگان مجلس معرفی می شود به خاطر آن سلامت و شجاعت مثال زدنی بود که داشت و هیچ گاه از حق مردم و منافع کشور کوتاه نمی‌آمد.

محمد رشیدی نماینده منتخب مردم کرمانشاه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: هدف ما خدمت به مردم و برنامه ریزی برای تحقق یافتن منویات مقام معظم رهبری است و همه ما آماده خدمت به مردم شریف استان هستیم و امیدواریم بتوانیم در راستای حل مشکلات کشور و استان گام های موثری برداریم.

شهرستان کرمانشاه با حدود یک میلیون نفر جمعیت سه کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.