به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی نخعی ظهر سه شنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، اظهار کرد: کشور ایران کشور ظرفیت‌ها است و مسیر طولانی برای رونق بیشتر و بهتر شدن مسائل در مسیر تولید وجود دارد که در سال جهش تولید باید بیش از پیش از ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها و مشکلاتی که امروز در فروش نفت داریم می‌تواند فرصتی باشد تا بتوانیم به شرایط بهتر و مناسب‌تری دست پیدا کنیم، افزود: اگر در استان به دنبال رونق و جهش تولید هستیم باید قابلیت‌ها و مزیت‌های منطقه‌ای را به صورت ویژه مد نظر قرار دهیم.

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس با اشاره به اینکه درست است بهره برداری و استخراج معادن نوعی قدم گذاشتن در مسیر توسعه است اما اگر به معدن به عنوان خوشه صنعتی نگاه نکنیم دچار مشکل خواهیم شد، گفت: شهرستان‌های نهبندان و سربیشه چکیده ای از تمام قابلیت‌های استان در زمینه‌های مختلف است اما متأسفانه آن طور که باید به این شهرستان‌ها توجه نشده است.

وی با بیان اینکه عدم وجود زیرساخت‌های لازم برای توسعه از بزرگترین مشکلات ما در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه است، عنوان کرد: احیای طرح توسعه در منطقه را قطعاً در دستور کار خواهیم داشت.

نخعی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم در مسیر جهش تولید نقش مهمی را بر عهده خواهد شد، بیان کرد: یکی از موانع تولید مشکلات و موانع قانونی است که قطعاً ظرفیت مجلس می‌تواند در رفع موانع قانونی در مسیر تولید کمک شایانی داشته باشد.

وی با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از جوانان نسل سوم در مجلس یازدهم ورود پیدا کرده اند که نقطه عطفی بعد از انقلاب است، اظهار داشت: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم اعتماد به جوانان را تاکید کردند لذا حضور جوانان انقلابی در مجلس بسیار مهم و قابل توجه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.