علی‌بخش رستمی روز دوشنبه در آیین معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی این استان افزود: برای تغییر وضعیت این مناطق و بهبود معیشت مردم ساکن، دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهری شکل گرفته است و بهسازی و  نوسازی این بافت‌ها، در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی ۵۶۰ نوع خدمت در ۱۵ بخش به مردم کشور ارائه می‌کند، اظهار داشت: از سال ۹۳ تاکنون بخشی از این خدمات الکترونیکی شده است.

رستمی در ادامه با تاکید بر پاسخگویی نهادها و ادارات زیر مجموعه وزارت راه و شهرسازی در استان‌ها، گفت: دستگاه‌ها باید همواره پاسخگو باشند و عملکرد خود را اطلاع‌رسانی کنند.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به ارزیابی عملکرد دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی در چهارمحال و بختیاری در سال ۹۷، گفت: این ادارات که شامل راه و شهرسازی، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، هواشناسی، فرودگاه و آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک است، در شاخص‌های اختصاصی در رتبه عالی قرار دارند.

رستمی افزود: همچنین این ادارات در شاخص‌های عمومی در وضعیت متوسط و خوب قرار دارند که باید این عملکردهای مطلوب و قابل توجه به نحو شایسته‌ای اطلاع‌رسانی شود.

وی، حفظ سلامت اداری و شفافیت را از مهمترین انتظارات وزارت راه و شهرسازی از مدیران زیرمجموعه خود اعلام کرد و اظهار داشت: باید جلوگیری از شکل‌گیری فساد اداری را به شدت جدی گرفت و سلامت اداری در راس برنامه‌ها قرار گیرد.

رستمی خاطرنشان کرد: تقویت وحدت و انسجام بین ادارات هم‌خانواده وزارت راه‌ و شهرسازی، حضور شفاف و موثر در کارگروه‌های مربوطه و نرمش قانون به نفع مردم از دیگر انتظارات از مدیر جدید راه‌ و شهرسازی این استان است.

به گزارش ایرنا، در این نشست از تلاش‌های داریوش حسینی مدیرکل سابق و حسین ده‌محسنی سرپرست اداره‌کل راه‌ و شهرسازی چهارمحال و بختیاری قدردانی و حسینعلی مقصودی شورابی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.