سهراب رئیسی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به عملکرد واحد مسکن شهری در سال ۹۸ اظهار داشت: کلنگ‌زنی طرح اقدام ملی مسکن یکی از اقدامات در سال گذشته بود که سهم استان چهارمحال و بختیاری دو هزار و ۱۶۳ واحد است.

وی با بیان اینکه اعتبار مورد نیاز برای این واحدها ۴۰۰ میلیارد تومان است که سقف تسهیلات فردی ۱۰۰ میلیون تومان است، افزود: احداث واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی زمینه اشتغال سه هزار و ۳۰۰ نفر را در استان فراهم می‌کند که این موضوع می‌تواند در راستای تحقق شعار سال نیز مؤثر باشد.

وی بیان کرد: از مجموع دو هزار و ۱۶۳ واحد، یک هزار و۱۶۳و احد سهمیه شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت و یک هزار واحد در شهرکرد در دوقالب استیجاری و ملکی احداث می‌شود.

رئیسی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی احداث ۱۳۶ واحد مسکونی در استان در سال گذشته ادامه داد: میزان اعتبار مورد برای احداث این تعداد واحد مسکونی ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده است و در طول دوره اجرا زمینه اشتغال ۲۷۲ نفر را فراهم می‌کند.

وی با بیان اینکه ساخت ۱۲۴ واحد مسکونی نیز به اتمام رسید، گفت: برای ساخت این تعداد واحد ۱۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه و ۲۴۸ نفر مشغول به کار شدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.