مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مسکن محرومان روستای ده‌چشمه شهرستان فارسان با ۶۵۰ میلیون ریال اعتبار و اجرای طرح هادی روستای گوشه در این شهرستان با ۳ میلیارد و ۸۳ میلیون ریال اعتبار بهره‌برداری شد.

به گزارش ایرنا، سهراب رئیسی روز چهارشنبه در آیین بهره‌برداری و کلنگ‌زنی طرح‌های شهرستان فارسان تاکید کرد: همچنین عملیات اجرایی احداث ساختمان اداری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فارسان با افزون‌بر ۲۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد و تا سال ۱۴۰۰ قابل بهره‌برداری است.

رئیسی، به آغاز عملیات اجرایی ساخت مجتمع مسکونی خیری روستای عیسی‌آباد شهرستان فارسان اشاره و تصریح کرد: این طرح ۵ واحدی در یک طبقه با ۶ میلیارد ریال اعتبار تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی یادآور شد: برای آغاز عملیات اجرایی ساماندهی قنات کهریز روستای راستاب شهرستان فارسان ۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات حوادث هزینه و تا پایان امسال بهره‌برداری می‌شود.

رئیسی اظهار داشت: با بهره‌برداری از ۲ طرح و آغاز عملیات اجرایی ۳ طرح جدید در شهرستان فارسان زمینه اشتغال مستقیم ۴۰ نفر فراهم شد.

به گزارش ایرنا،هم‌اینک ۷۴۸ روستا در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از این تعداد ۵۳۹ روستای بالای ۲۰ خانوار است و ۴۲۰ روستا نیز دهیاری دارد.

بخشی از شهرهای چهارمحال و بختیاری دارای جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر است که خدمات بخش مسکن را از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دریافت می‌کنند.

بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۲۱ فروردین ۱۳۵۸ با فرمان امام خمینی (ره) تاسیس شد.

فارسان در ۳۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.