به گزارش ایرنا، سهراب رئیسی روز پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از این طرح ۲۴ واحدی تاکید کرد: برای اجرای این طرح ۵۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی افزود: عملیات اجرایی این طرح در سال ۱۳۹۶ آغاز شد که در زمان اجرا زمینه اشتغال مستقیم ۶۱ نفر را فراهم کرد.

رئیسی تصریح کرد: همزمان با دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره) عملیات اجرایی طرح هادی روستایی نوآباد در بخش مرکزی شهرستان شهرکرد با افزون‌بر ۳۰۰ میلیون ریال اعتبار آغاز شد.

وی یادآور شد: تاکنون ۴۳ طرح هادی روستایی با اعتباری بیش از ۳ میلیارد و ۱۰۵ میلیون تهیه و بازنگری شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت : از این تعداد تاکنون طرح هادی ۲۹ روستا با اعتباری افزون‌بر ۷۷ میلیارد و ۷۵۲ میلیون ریال اجرا شده است.

وی گفت: همچنین ۲۱۲ هزار و ۴۲۷ مترمربع معبر در ۱۶ روستای استان با استفاده از ۲ هزار و ۶۹۰ تن قیر رایگان به ارزش ۳۵ میلیارد و ۱۴۴ میلیون ریال آسفالت شد.

رئیسی تاکید کرد: تاکنون یک‌هزار و ۹۴ جلد سند مالکیت شهری و ۵ هزار و ۱۵۲ جلد سند مالکیت روستایی در شهرستان شهرکرد صادر شده است.

وی افزود: در شهرستان شهرکرد تاکنون ۶ هزار و ۲۲۲ فقره خدمات فنی پروانه ساختمان صادر و ۸۶۳ قطعه زمین واگذار شده است.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۷۴۸ روستا در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که از این تعداد ۵۳۹ روستای بالای ۲۰ خانوار است و ۴۲۰ روستا نیز دهیاری دارد.

بخشی از شهرهای چهارمحال و بختیاری دارای جمعیت زیر ۲۰ هزار نفر است که خدمات بخش مسکن را از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.