به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سهراب رییسی اظهار داشت: این میزان تسهیلات در قالب احداث ۸۱ واحد مسکونی در منطقه منظریه شهرکرد و شهر وردنجان شهرستان بن اختصاص یافته است.

به گفته وی، اعتبار تامین شده از محل سپرده دفتر مرکزی  به طرح ۲۴ واحدی پارسا منظریه، ۲۶ واحدی رفیع وردنجان و ۵۴ واحدی میثاق‌۱ ، واحد مسکن شهری این نهاد اختصاص یافته است.
مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: : طرحهای مسکن شهری به منظور خانه‌دار کردن افراد فاقد مسکن در نظر گرفته شده است که با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت و آورده متقاضی به ۲ صورت سفت‌کاری و کلیدی ساخته و تحویل متقاضی خواهد شد.
رییسی افزود: تاکنون در واحد مسکن شهری یکهزارو  ۷۲۴ واحد با اعتباری افزون بر یکهزار و  ۷۲۴ میلیون ریال ساخته شده است.
وی  با اشاره به احداث مسکن‌های مهر توسط این نهاد ادامه داد:۸ هزارو  ۳۷۸ واحد مسکن مهر با اعتباری افزون بر  ۱۶.۵ میلیارد ریال ساخته و تحویل متقاضی شده است.
مدیرکل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط استفاده از طرحهای مسکن گفت: بهره‌مندان این طرح باید از امتیازات دولتی استفاده نکرده باشند، دارای تاهل و سابقه سکونت ۵سال در شهرکرد باشند.

رییسی افزود:‌ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری برای جابجایی روستاهای در معرض خطر، تامین مسکن قشرهای ضعیف، رسیدن به توسعه پویا و و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها اقدامات موثری را انجام داد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری دارای ۱۰ شهرستان با ۴۳ شهر و بیش از ۸۰۰ روستا و  جمعیتی افزون بر۹۴۷ هزار نفر دارد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.