سهراب رییسی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این میزان تسهیلات در قالب احداث ۵۴ واحد مسکونی در منطقه منظریه شهرکرد است.

وی، از پیشرفت فیزیکی ۹۵درصدی ۵۴ واحد مسکونی در حال احداث برای افراد کم‌درآمد مرکز استان خبر داد و تصریح کرد: با تمهیدات اندیشیده واحدهای مسکونی در ۳ ماهه نخست سال آینده آماده بهره‌برداری و واگذار خواهد شد.  

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری افزود: این طرح در محله ۳۶ منظریه شهرکرد در ۸ طبقه با احتساب پارکینگ و انبار برای هر واحد در حال احداث است و متراژ هر واحد ۸۴ تا ۱۱۵ مترمربع احداث شده است.
به گفته وی، سایت مسکونی در حال تکمیل، در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۷۳۹ مترمربع از سال ۹۶ آغاز شد که مساحت مفید این طرح ۵ هزار و ۵۸۸ و مساحت و دارای پارکینگ یکهزار و ۷۹۶ مترمربعی است.
وی، با اشاره به شرایط استفاده از پروژه‌های مسکن گفت: بهره‌مندان این طرح باید از امتیازات دولتی استفاده نکرده باشند، دارای تاهل و سابقه سکونت ۵سال در شهرکرد باشند.

رییسی، همچنین بهره‌برداری ۲۰ طرح مسکن با اعتباری افزون بر  ۱۱۲ میلیارد و ۹۲۸ میلیون در نیمه نخست امسال را یادآور شد و گفت: از این مبلغ ۱۸ میلیارد و ۸۸۶ میلیون ریال اعتبار ملی، ۷۳ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال استانی و ۲۰ میلیارد و ۷۲ میلیون ریال از سایر ردیف‌های اعتباری تامین و هزینه شد.

رییسی افزود:‌ بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری برای جابجایی روستاهای در معرض خطر، تامین مسکن قشرهای ضعیف، رسیدن به توسعه پویا و و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهرها اقدامات موثری را انجام داد.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۸۰۰ روستا دارد و از جمعیت ۹۴۷ هزار نفری استان بخشی در روستاها زندگی می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.