به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری استان گفت: کتاب تا اطلاعیه بعدی معتبر است، نوشته علی‌رضا بیابان‌نورد،پیرامون نقدهایی که از درون و بیرون گفتمان مدرنیته بر آن وارد شده و منتقدین درون گفتمانی و بیرون گفتمانی از مدرنیته داشته‌اند را مورد بررسی قرار داده است.
شمس‌الدین آل‌معصوم افزود: این کتاب تلاش دارد ۳مفهوم عقل، پیشرفت و حقیقت را در گفتمان‌های پیشامدرن و مدرن مورد بررسی قرار دهد و سپس از زاویه نگاه منتقدین مدرنیته به نقدهایی که به باورهای متفکران در خصوص این سه مفهوم وارد شده است،می‌پردازد.
مسئول واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری چهارمحال و بختیاری، هدف از چاپ این کتاب در حوزه هنری را آماده‌سازی و تهیه کتاب با زبان ساده و روان و یکی از مهمترین دغدغه‌های بشر امروز که اندیشیدن به زمان اکنون است، به مخاطبین هنری و علاقه‌مندان مباحث فرهنگی عنوان کرد.

وی گفت: این کتاب گامی است در زمینه غرب‌شناسی و معرفی تفکر و اندیشه انتقادی که زمینه‌ای ایجاد کرده است، تا خوانندگان آن بتوانند بسترهای رشد و تکوین اندیشه‌های انتقادی معاصر را دریابند.
آل معصوم اظهار داشت: این کتاب در ۴ فصل و ۱۴ بخش در ۴۲۳ صفحه و شمارگان هزار نسخه با سرمایه‌گذاری حوزه هنری چهارمحال و بختیاری و توسط انتشارات سامان دانش استان به چاپ رسیده است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.