به گزارش ایرنا، مسعود ملکی روز دوشنبه در نشست مشترک کمیته کارگری شهرستان بروجن با صنعت‌گران این شهرستان تاکید کرد: این میزان اعتبار در مقایسه با سال قبل از آن ۲۳۸ درصد رشد داشته است.

وی افزود: در سال گذشته ۲۸ هکتار زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی بروجن، سفیددشت، بلداجی، فرادنبه و ناحیه صنعتی گندمان واگذار شد که در مقایسه با  سال ۱۳۹۷ حدود ۱۰۶ درصد افزایش داشته است.

ملکی تصریح کرد: مشکلات بخش صنعت شهرستان بروجن شناسایی و راهکارهای لازم برای رفع آن ارایه خواهد شد و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان "جهش تولید" نام‌گذاری شده است،باید برای تحقق اهداف این نامگذاری تلاش شود.

وی گفت: صنعت‌گران شهرستان بروجن ایده و برنامه‌های خود را برای برون‌رفت از شرایط سخت کنونی ارایه دهند و با توجه به شرایط سخت کنونی ضرورت دارد تا استفاده از دانش بومی برای کاهش مشکلات حوزه تولید در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: مشکلات بخش صنعت شهرستان بروجن پس از شناسایی، در کمیته‌های تخصصی پیگیری و اقدام لازم برای رفع آن انجام می‌‎شود.

ملکی تاکید کرد: تامین مواد اولیه، تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش، پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت، بازاریابی و تلاش برای فروش تولیدات از مهمترین مشکلات صنایع شهرستان بروجن به‌شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا، هم‌اینک ۴ شهرک و یک ناحیه صنعتی با تمامی امکانات زیرساختی برای واگذاری زمین به متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرستان بروجن استقرار دارد.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.