به گزارش ایرنا، مسعود ملکی شامگاه پنجشنبه در رزمایش مواسات و کمک مومنانه شهرستان بروجن تاکید کرد: این تعداد بسته غذایی با کمک یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریالی خیران و مردم نوع‌دوستی این شهرستان تهیه و بین افراد نیازمند و آسیب‌دیدگان ناشی از ویروس کرونا توزیع شده است.

وی افزود: مرحله دوم و سوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه  شهرستان بروجن در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.
ملکی تصریح کرد: تا پایان این طرح ۴ هزار بسته حمایتی به ارزش ۴ میلیارد ریال تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.
وی یادآور شد: ۷۰ پایگاه مقاومت بسیج و ۵ مرکز نیکوکاری در شهرستان بروجن برای جمع‌آوری کمک‌هاب نقدی و غیرنقدی مشارکت دارند.
ملکی اظهار داشت: شهروندان برای مشارکت در این طرح معنوی کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به شماره حساب‌ اعلام شده و یا پایگاه‌های مقاومت بسیج اهدا کنند.
به گزارش ایرنا، در بحران کرونا و تعطیلی برخی از مشاغل، تعدادی از خانواده‌ها دچار آسیب اقتصادی شدند و رهبر معظم انقلاب برای جبران آن دستور اجرای رزمایش کمک مومنانه را از روز نیمه شعبان صادر کردند.
ویروس کرونا یا کووید ۱۹ به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی شوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری ازشیوع این ویروس توصیه می‌کنند.
بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.