حجت‌الاسلام دکتر مهدی طاهری در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: شرایط خاص کشور و تعطیلی بسیاری از کسب‌وکارها، بازار و اصناف و فعالیت‌های جاری در جامعه برخی از افراد را با مشکلاتی روبه‌رو کرده است، در همین راستا این اداره کل اجاره املاک تجاری مستاجرین خود را در سال ۹۹ افزایش نداد.

وی افزود: در چنین وضعیتی و با توجه به کم شدن درآمد مردم و یا حتی به صفر رسیدن درآمد بعضی از اقشار نیاز است که بیشتر هوای همدیگر را داشته باشیم و بر اساس مجوز کمسیون املاک مرکز در استان مصوب شد اجاره اسفندماه ۹۸ تا پایان اردیبهشت به تأخیر بیفتد.

حجت‌الاسلام طاهری همچنین بابیان اینکه با گسترش ویروس کرونا در کشور و تعطیلی بازار بسیاری از شهرها و حتی روستاها و رکود بیشتر مشاغل، ضمن هم دردی و همدلی با مستأجرین نرخ اجاره‌بها در سال ۱۳۹۹ هیچ‌گونه افزایشی نخواهد داشت، تصریح کرد: وصول اجاره‌بهای سال ۹۹ با همان نرخ سال ۱۳۹۸ محاسبه و از خرداد ۹۹ به بعد وصول خواهد شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری در ادامه کمک به محرومان جامعه را در چهارچوب رزمایش مساوات و همدلی مؤمنانه دانسته و بر لزوم شناسایی اقشار نیازمند جامعه و مدیریت هدفمند بر ارسال کمک‌های خیرین به اقشار آسیب پذیر جامعه تاکید کرد.

به گزارش مهر، اداره کل تبلیغات اسلامی در شهرستان‌های بروجن، فارسان و لردگان مستأجر دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.