حجت‌الاسلام سعید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط امروز جامعه و تحت‌الشعاع قرار گرفتن بسیاری از برنامه‌ها، گفت: امسال با وجود اینکه به خاطر شیوع بیماری کرونا اجتماعات مومنان در مساجد و هیئات مذهبی تعطیل شد اما فعالیتهای اجتماعی و کمک‌رسانی و کارهای جهادی  با قوت ادامه دارد.

وی یکی از دغدغه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان را تولید محتوای دینی در قالب تفسیر و احکام و مباحث اعتقادی دانست و افزود: برای تولید محتوای فاخر دینی، کارگروهی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه تشکیل شده است و در همین راستا برنامه‌های کوتاه و خوبی برای ماه مبارک رمضان تدارک دیده ایم.

احمدی با یادآوری اینکه دو خط محتوایی را در همه برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان دنبال می‌کنیم، تصریح کرد: اولین خط محتوایی با عنوان «قرآن زنده» بوده و دومین خط محتوایی نیز با عنوان «افول تمدن غرب» در برنامه‌های این اداره‌کل دنبال می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه برای توزیع این محتوا دو قالب رسانه‌ای را مناسب این کار دیده ایم، ادامه داد: یکی از این قالب‌ها صدا و سیمای مرکز زنجان است؛ چرا که مخاطب خوبی را در این ایام جذب کرده که در این زمینه، هماهنگی‌های لازم با سیمای اشراق صورت گرفته است.

احمدی با اشاره به اینکه فضای مجازی، دومین قالب در نظر گرفته شده برای برنامه‌های این اداره‌کل در راستای تولید محتوای فاخر است، خاطرنشان کرد: تلاش شده است در ماه مبارک رمضان امسال، برنامه‌ها با یک غنای فکری و شکلی تدوین شده و در قالب یک نظام اندیشه اسلام ناب ارائه شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1408984
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.