به گزارش ایرنا، اقبال عباسی روز شنبه در پیامی سالروز میلاد با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان را به تمامی جوانان خلاق، تلاشگر و توانمند استان تبریک گفت.

در این متن آمده است: بدون تردید امام راحل عظیم‌الشان با ایمان و اعتماد به همین نیروی جوانان برومند و انقلابی توانستند انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و ۸ سال دوران پرافتخار و نورانی دفاع مقدس را به ثمر رسانده و عزت و سربلندی را برای ملت به ارمغان بیاورد و پس از ایشان تعابیر مقام معظم رهبری در خصوص ظرفیت‌ها و توانمندی‌های عظیم جوانان در استفاده از این نیروی عظیم و اثر بخش بر هیچ کس پوشیده نیست.

در ادامه آمده است:اکنون بر اساس تاکید صریح رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در پنجمین دهه حیات خود برای ادامه این راه روشن نیاز به خودسازی، جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی دارد و رکن اصلی و محور این جهاد بزرگ را جوانان شکل می‌دهند، که همواره در توصیه‌های رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید شده است. 

در این پیام تاکید شده است:اینجانب خجسته میلاد حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان را به همه جوانان فرهیختۀ استان چهارمحال و بختیاری، به ویژه جوانان فداکاری که در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا قرار دارند، صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

به گزارش ایرنا، سالروز ولادت حضرت علی اکبر به عنوان روز جوان نامگذاری شده است.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۳۶۰هزار جوان دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.