به گزارش ایرنا احمد مرادپور روز سه شنبه در کارگروه تخصصی استاندارد سازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات در سالن جلسات معاونت عمرانی استانداری افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمات ارزنده ای انجام داده اما دستگاه های اجرایی باید با تعامل بیشتر و پرهیز از اقدامات جزیره ای زمینه خدمات تاثیرگذار و بیشتر را فراهم کنند.
وی از عدم هماهنگی برخی دستگاه های اجرایی انتقاد کرد و اظهار داشت: موارد قانونی در بسیاری از زمینه ها به اندازه کافی وجود دارد اما عدم توجه باعث ناهماهنگی شده است.
مرادپور به صدور پروانه های بهره برداری در استان اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا به دلیل رفع مشکلات اشتغالزایی صدرور پروانه تسهیل می شود و از طرفی تسهیلات خوبی نیز به سرمایه گذار پرداخت می شود.
وی اضافه کرد: بهره برداران در مقابل دریافت مجوز و خدمات باید کالا و اجناس مورد تایید و استاندارد و با کیفیت به بازار تحویل دهند.
مرادپور بر ضرورت کنترل و نظارت در بازار تاکید کرد و گفت: تولید کنندگان موظف به اخذ پروانه های مربوطه هستند چراکه ارتباط مستقیم با سلامت جامعه دارند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: تولید محصولات غیر مجاز باعث کاهش کیفیت خدمات شده است.
وی افزود: رعایت قانون مانع از تولید محصولات غیر مجاز می شود و تولیدات آزمایشی نباید در بازار توزیع شوند و در صورت تایید استاندارد باید محصولات به تولید انبوه برسند.
وی تاکید کرد: هر تولید غیر استاندارد باید بلافاصله ابطال پروانه شود.
/6060/7274
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.