به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، کیانوش نادری در ستاد مقابله با کرونا شهرستان بن تاکید کرد: این شهرستان یک ورودی از سمت شهرستان شهرکرد و ۳ ورودی از سمت شهرستان‌های استان همجوار دارد.
وی افزود: به‌منظور جلوگیری از ورود مسافر و گردشگر به شهرستان بن ۲ ورودی این شهرستان شامل ورودی روستاهای کرسنک و ورعبدالله و ورودی یانچشمه در مجاورت با شهرستان‌های استان اصفهان به‌طور کامل مسدود شد.
نادری تصریح کرد: همچنین ورودی شهرستان بن از سمت شهر وردنجان در مجاورت با شهرستان شهرکرد و ورودی پل آزادگان در مجاورت با استان اصفهان به‌صورت شبانه‌روزی و ۲۴ ساعته رصد از ورودی مسافر و خودروهای با پلاک غیربومی به استان جلوگیری می‌شود.
وی یادآور شد: بازار و اصناف شهرستان ین بجز صنف‌های ضروری تا اطلاع بعدی تعطیل و فعالیت آن‌ها براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا است.
به گزارش ایرنا، براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا در چهارمحال و بختیاری صنف‌هایی که باز بودن آن‌ها در شرایط فعلی ضرورتی ندارد، تا ۱۵ فروردین‌ماه تعطیل هستند و سایر اصنافی که کالاهای اساسی مردم را عرضه می‌کنند نیز باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه دهند.
ویروس جدید کرونا کووید ۱۹ نام دارد، این ویروس اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و لغو سفرهای غیرضروری و اجتماعات، نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.
بن در ۲۸ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.