کیانوش نادری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: هم‌اینک تمامی ورودی‌های شهرستان بن از سمت شهرستان‌ها و استان‌های همجوار به‌طور کامل در رصد مسوولان قرار دارد.
وی افزود: ‌در همین راستا از ورود تمامی مسافران و گردشگران شهرستان‌ها و استان‌های دیگر به این شهرستان جلوگیری می شود و گردشگران برگشت داده می‌شوند.
نادری تصریح کرد: پایگاه‌های ایست و بازرسی هم‌اینک در ورودی‌های شهرستان بن از سمت شهر وردنجان در مجاورت با شهرستان شهرکرد، یانچشمه در مجاورت با استان اصفهان و پل آزادگان در مجاورت با استان اصفهان مستقر هستند.
وی یادآور شد: همچنین ورودی این شهرستان از سمت روستاهای کرسنک و ورعبدالله در مجاورت با استان اصفهان به‌طور کامل مسدود و تردد از آن ممنوع شده است.
فرماندار بن اظهار داشت: ‌به‌منظور جلوگیری از شیوع و گسترش ویروس کرونا برگزاری تمامی مراسم مختلف و اجتماع‌ها در این شهرستان ممنوع شده است.
وی گفت: هم‌اینک مکان‌های مذهبی، گردشگری،‌ زیارتی، تفریحی و اقامتی شهرستان تعطیل و خدمات‌رسانی در آن‌ها تا اطلاع بعدی ممنوع است.
نادری تاکید کرد:‌ بازار شهرستان بن از نیمه اسفندماه سال گذشته به‌دلیل شیوع ویروس کرونا به‌صورت خودجوش تعطیل شد و این تعطیلی تا نیمه فروردین امسال ادامه دارد.
وی افزود: از مردم تقاضا می‌شود تا زمان ریشه‌کنی ویروس کرونا در خانه‌های خود بمانند و از ترددهای غیرضروری خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که کووید ۱۹ نام دارد اکنون به بسیاری از کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را بر آن داشت تا در مورد بهداشت جهانی؛ وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی و خودداری از دست دادن‌های مکرر نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.
بن در ۲۸ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.