به گزارش روز دوشنبه ایرنا از کمیته امدادامام خمینی(ره) استان، علی  ملکپور با اعلام این خبر افزود: این میزان کمک در قالب کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم به نیازمندان بوده است.

وی، با اشاره به اینکه امسال یکهزار و ۴۲۹ پایگاه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مدارس سراسر استان، سطح شهرها و میعادگاه‌های نماز جمعه با شعار "عید را به خانه‌هایشان ببریم" پیش‌بینی شده بود، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در راستای حفظ سلامت مردم، جشن نیکوکاری به صورت غیرحضوری از ۱۴ اسفندماه اجرا شد.

ملکپور اظهار داشت: مردم نوعدوست استان می‌توانند با شماره‌گیری کد #۱*۸۸۷۷* و وارد کردن کد شهرستان، اپلیکیشن سکه، اپلیکیشن سنا و مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانی emdad.ir و همچنین شماره حساب ۸۸۰۳۱۸۵۵۸ و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، به نیازمندان کمک کنند.

وی با بیان اینکه کمک‌های مردمی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به دست نیازمندان می‌رسد، ادامه داد: همچنین ادارات کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری، آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم استان هستند.

به گزارش ایرنا،هم‌اکنون ۳۹ هزار و ۹۷۲ خانوار با جمعیتی بیش از ۹۰ هزار و  ۱۷۷ نفر زیرپوشش خدمات کمیته امدادامام خمینی(ره) استان چهارمحال و بختیاری قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.