سیامک حیدری روز یکشنبه در جریان عملیات روشن‌کردن مشعل گاز روستای" دره عشق " منطقه مشایخ شهرستان کیار در گفت وگو با ایرنا  اظهار داشت: تاکنون  ۵۰۰ روستای این استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند، که ۱۲۳ روستا و آبادی از این تعداد در دولت یازدهم و دوازدهم اجرا و تکمیل شده است.

به گفته وی، مناطق روستایی معدن، گل کله، دره بید در شهرستان کیار در نیمه نخست امسال و روستای دره عشق در آستانه سال نو با بیش از ۶۵۰ متر شبکه‌گذاری و هزینه‌ای افزون بر ۸ میلیارد ریال،به شبکه سراسری گاز پیوستند. 
حیدری، از برخورداری ۹۵ درصدی جمعیت شهری و روستایی این استان از نعمت  انرژی پاک گاز طبیعی خبر داد و گفت: گازرسانی به مناطق کمتر برخوردار در دستورکار دولت است. 
مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال و بختیاری، با اشاره به اینکه بیش از ۳۰۲ هزار خانوار از نعمت گاز طبیعی در سطح استان برخوردارند، تصریح کرد: از ۴۰ شهر استان ۳۹ شهر و از ۹۴۶ روستا و آبادی استان نیز ۴۶۴ روستا از نعمت گاز برخوردار شدند. 
وی، تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان را ۱۸۱ هزار و ۵۳۱ مورد اعلام کرد و گفت: از این تعداد یکهزار و ۵۸۰ مورد در سال جاری اجرا شده است. 

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری بیش از ۸۰۰ روستا و آبادی دارد که تا کنون ۵۰۰ روستا از نعمت گاز برخوردار شدند.

منطقه روستایی و عشایرنشین مشایخ بخش ناغان شهرستان کیار با بیش از ۱۳ هزار نفر جمعیت در ۷۵ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.