سیامک حیدری روز شنبه در جریان عملیات گازرسانی در گردنه سخت‌گذر چهارطاق بخش منج لردگان در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده از سوی دولت تدبیر و امید، شبکه گاز طبیعی تا دهه فجر انقلاب اسلامی امسال ، این مناطق روستایی و عشایری به شبکه گاز شهری وصل خواهد شد.
وی، انتقال خطوط شبکه گاز در مناطق یاد شده را هزینه‌بر و روند پیشرفت کار را کند اعلام و تاکید کرد: بخش عمده مسیر لوله‌گذاری با برش کوه انجام می‌شود.
حیدری طول اجرای شبکه گاز در حال انجام را حدود  ۲۳ کیلومتر در  قله و گردنه ذکر کرد و گفت: در این عملیات ۱۰ هزار مترمکعب برش سنگ و  بیش از ۲۵۰ هزار مترمکعب خاکبرداری انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز چهارمحال وبختیاری تاکید کرد: با اتصال کامل مناطق مسکونی بخش منج شهرستان لردگان به شبکه گاز طبیعی ۲۰ روستا و آبادی با جمعیتی افزون بر یکهزار خانوار از نعمت گاز برخوردار خواهد شد.  
وی از برخورداری ۹۵ درصدی جمعیت شهری و روستایی این استان از نعمت گاز طبیعی خبر داد و گفت: گازرسانی به مناطق کمتر توسعه یافته در دستورکار دولت تدبیر و امید است.
حیدری از اشتراک ۳۰۸ هزار و ۹۰۶ مشترک گاز در سطح استان خبر داد و گفت: ۳ هزار و ۳۱۱ مورد در سال جاری اشتراک پذیری صورت گرفته که از این تعداد ۲ هزار و۴۴۳ مورد شهری و ۸۶۸ مورد روستایی است.
وی تعداد انشعابات نصب شده در سطح استان را ۱۸۱ هزار و ۵۳۱ انشعاب اعلام کرد و گفت: از این تعداد یکهزار و ۵۸۰ مورد در سال جاری اجرا شده است.

به گزارش ایرنا، بخش منج شهرستان لردگان در ۱۹۰ کیلومتری شهرکرد مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.