احمدرضا بهرامی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: براساس بخشنامه ابلاغی رییس قوه قضاییه، با توجه به فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت علی(ع) و نزدیک بودن عید نوروز و به سبب مراعات سلامت زندانیان و آرامش خاطر خانواده‌های آنان، با اعطای مرخصی به آن دسته از زندانیانی که فاقد سابقه کیفری بوده و آزادی آنها مخل امنیت و آسایش شهروندان نمی‌باشد، موافقت شد.

وی افزود: ۹۰ نفر از زندانیان مشمول این مرخصی افرادی بودند که دوره محکومیت آنها رو به اتمام بود و با این اقدام به نوعی مورد عفو قرار گرفتند و ۶۷۰ زندانی دیگر نیز با قرار وجه التزام به مرخصی فرستاده شدند.

رییس کل دادگستری چهارمحال وبختیاری گفت: ابلاغ بخشنامه رییس قوه قضاییه  موجب شد تا زندانیان علاوه بر بهره‌مندی از حضور در کانون گرم خانواده‌های خود از خطر شیوع و ابتلا به ویروس کرونا نیز تا حدود زیادی در امان بمانند.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، به تعدادی از کشورهای جهان نیز سرایت کرده است.
شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

هم اکنون ۳ زندان در شهرستان‌های شهرکرد، لردگان و بروجن فعال است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.