به گزارش روز یکشنبه ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان استان، این اداره کل اعلام کرده است که درباره سلامت جامعه ورزش و جوانان با کسی تعارف ندارد.

این اداره کل در اطلاعیه خود افزوده است: پیرو دستورالعمل‌های مربوط به تعطیلی اماکن ورزشی در صورت مشاهده فعالیت باشگاه‌ها و اماکن ورزشی، مراتب را به واحد بازرسی اداره کل ورزش وجوانان اعلام کنند.

اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تاکید کرد، با اعلام معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان و با توجه به لزوم کنترل و پیشگیری از بیماری کرو.نا ویروس جدید(کووید ۱۹) تمامی مراکز ورزشی در سراسر استان با قید فوریت تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
این اماکن ورزشی شامل استخرهای شنا، تمامی باشگاه‌های ورزشی (خواهران و برادران)، تمامی باشگاه‌های بدنسازی و پرورش‌اندام، تمامی مراکز ماساژ و کلینیک های ورزشی، تمامی مراکز تجمع ورزشی (بازی‌های کامپیوتری و گیم نت‌ها) تمامی مسابقات، اردوهای ورزشی، تمرینات و رقابت‌های درون باشگاهی نیز تعطیل است.

 به گزارش ایرنا، پیشتر رییس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری از انجام آزمایشات برای ۴۵ بیمار مشکوک به کرونا در این استان از ابتدای شیوع تاکنون خبرداد و گفت: تاکنون مورد مثبتی از این بیماران تایید نشده است.

مجید شیرانی در ستاد استانی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا افزود: جواب آزمایش ۷۰ درصد از مجموع بیماران مشکوک در استان منفی و نتیجه مابقی آزمایشها هنوز اعلام نشده است.

کرونا ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی‌ماه) در چین شروع شد، به تعدادی از کشورهای جهان نیز سرایت کرده است.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت نکات بهداشتی، جلوگیری از دست دادن‌های مکرر از سوی پزشکان برای مقابله با این ویروس توصیه شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.